sobota 30. listopadu 2019

Spotřebováno říjen 2019

Tak toto je asi za poslední dobu nejmenší spotřeba za měsíc.
Pouhých 5 kousků! Říjen byl hektický a tak není ani na kosmetiku čas.
Pojďme se na to v rychlosti podívat.
1. YVES ROCHER sprchový gel Bílá vanilka 200 ml - jedna z vánočních limitek, kterou jsem měla ještě v zásobě. Sprcháč byl bílý, perleťový a jedná se opravdu o sladkou vanilkovou vůni. Byl trochu tužší, takže množství co jsem si dala do dlaně lehce sklouzlo a bylo fuč. Vůně příjemná, ale asi nic z čeho bych si sedla na zadek.

2. ALVERDE regenerační šampon + balzám Bio-avokádo 200 ml - stejný šampon už jste mohli vidět ve spotřebovaných produktech za minulý měsíc. Mám už druhý, jelikož balzámu mi od minule zbylo, takže na dva šampony mi vystačí jeden balzám. Jedná se o řadu pro poškozené a lámavé vlasy, není to úplně můj případ, ale tahle řada je fakt super. Cenově se pohybuje kolem 50 Kč myslím.

3. JESSA emulze pro intimní hygienu s heřmánkem a kys. mléčnou 300 ml - kupuji opakovaně v DM, taktéž cena kolem 50 Kč a střídám vždy jen jinou verzi (modrý obal).

4. CATRICE camouflage tekutý korektor 5 ml, odstín 020 light beige - spotřebovaný do poslední kapky a už z něj opravdu nejde nic vydolovat. Mám hodně velký kruhy pod očima a vyhovuje mi i když krytí by mohlo být ještě o něco vyšší. 


A pokud máte nějaký tip na dobrý šampon, uvítám nějaké doporučení, ráda bych zkusila něco nového :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)