čtvrtek 17. října 2019

Spotřebováno září 2019

Konečně nejsem s prázdnými obaly pozadu, takže se dneska podíváme na spotřebovance za září. Opět to nejsou žádná závratná čísla, ale nějak není v poslední době na kosmetiku čas, takže jsem ráda, že stihnu v rychlosti ranní a večerní rutinu.


1. GARNIER micelární voda 3v1 pro citlivou pleť 400 ml - micelárku mám už poněkolikáté, určitě ji všichni znáte. Vyhovuje mi, ale převážně s ní odličuji pouze oči. Za tu cenu velké balení, takže super.

2. MARY KAY Botanical Effects čisticí gel 127 g - kdysi dávno jsem z této řady měla čisticí krém, který mi pleť hezky spravil a v podstatě se mi nedělaly žádné pupínky. Říkala jsem si proto, že si ho pořídím znovu i přes vysokou cenu. No samozřejmě už ho nevyrábí. V domnění, že to bude to stejný jsem vzala tento gel. No a ono ne. Nemám pocit, že by mi gel pleť nějak spravil, naštěstí ho mám z druhé ruky a stál mě zhruba půlku ceny.

3. RIVAL de LOOP pleťová voda jablko & kiwi 200 ml - tohle je hodně stará záležitost, mě to prostě nebavilo používat, nakonec jsem to dopoužívala na odličování swatchů. Parfemace byla svěží, jablko tam bylo opravdu cítit, ale neuchvátilo mě to. Ani nevím, jestli teď mají něco podobného. Za mě ne, stejně to nic nedělalo a lepilo to.


4. ALVERDE šampon na mastné vlasy s kopřivou a meduňkou 200 ml - po několika letech jsem po něm opět sáhla, ale nemůžu ho používat každý den, to mám pak vlasy úplně přesušený. Mastí se mi hodně a musím je umývat každý druhý den. Střídala jsem ho později s tím avokádovým.

5. ALVERDE regenerační šampon pro poškozené a lámavé vlasy 200 ml - ačkoliv nemám přímo poškozený a lámavý vlasy, vyhovuje mi a už mám načnutý druhý. Vlasy jsou po něm hezký, hebký a lesklý. Navíc stojí kolem 50 Kč, takže cena je super. Aktuálně můj oblíbený, používám i s kondicionérem ze stejné řady.


6. ESSENCE Pure Skin Purifying Nose Strips - čistící proužky na nos - nemůžu říct, že by to vůbec nic nevytáhlo, ale Balea pásky mi vytáhnou černých teček mnohem víc. Navíc to sundávání občas opravdu bolí.

7. ISANA Hydro Booster plátýnková maska - trochu mě zklamalo, že maska během pár minut byla suchá, po doporučovaných 10 minutách už jsem tak sundávala jen suché plátýnko. Tak nevím, jestli jsem měla jen nějaký kousek, kde bylo třeba míň náplně. Nemohu tedy účinek až tak dobře zhodnotit.

8. AUSSIE Sweet Escape suchý šampon - modrá varianta Tropical Punch mi vyhovovala víc, jak parfemací tak účinkem. Přišlo mi, že tohle druhé balení nefungovalo až tak dobře, ale určitě zkusím ještě další. Jak už je patrné z názvu, parfemace byla opravdu sladká.


9. FOR LIFE & MADAGA vzorky 3 x 15 ml - ze vzorků toho většinou moc nepoznáte, ale aspoň můžete vyzkoušet parfemaci 
  • Mineral tonic - aktivní látky jsou minerály z mrtvého moře, tonikum tak opravdu voní, klidně bych zkusila i plné balení
  • Mineral čisticí mléko - stejná řada jako tonic, ale tohle mě úplně nenadchlo, přišlo mi, že to až tak dokonale neodličuje
  • Balance tonic - i tohle tonikum se mi líbilo, cítím z toho nějaký bylinky, ale vůni nedokážu úplně popsat, taková hodně svěží
10. YVES ROCHER sprchový gel olivový olej 50 ml - poslední miniaturka, kterou jsem měla v zásobě, jemná vůně, ale neoslovilo mě to. 
Na fotce chybí ještě stejný sprcháč, ale vanilkový, ten voněl hezky, sladce.

11. ESSENCE řasenka Maximum Definition 8 ml - ač nemám ráda silikonové kartáčky, tak tady jsem byla mile překvapená. Řasenka hezky řasy oddělí a prodlouží. Super kousek, který pořídíte v drogerce do stovky.



To je pro dnešek vše a pokud máte někdo zkušenosti s kosmetikou For Life & Madaga, určitě mi do komentářů napište vaši zkušenost! 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)