středa 2. října 2019

Spotřebováno červenec + srpen 2019

Tahle spotřeba je kupodivu za dva měsíce, hold o prázdninách toho tolik nepoužívám.
1. DM SUNDANCE spray na opalování sport SPF 20, 200 ml - v létě tohle fakt oceňuju, nesnáším totiž mazání, jen pozor na vítr, jinak na sobě nebudete mít vůbec nic :D

2. BATISTE suchý šampon Original 200 ml - suchý šampony jsou u mě nutnost, ale v poslední době mám pocit, že snad žádný nefunguje. V průběhu tohoto jsem používala i Aussie, který mi fungoval o něco líp. Ale určitě na tuhle značku nezanevřu.

3. DERMACOL sprchový gel meruňka a meloun 250 ml - Dermacol oproti Radoxu kupuju častěji, ale tahle varianta mě příliš neoslovila, hodně sladká parfemace. Můj favorit je grep a pak limetka & hrozny.

4. RADOX sprchový gel s granátovým jablkem 250 ml - tuto značku si sama nekupuju, vždycky ji od někoho dostanu, tento konkrétní jsem měla snad už 2x. Nebyl špatnej, hezky voněl, ale moje oblíbená značka to není. Víčko se hůř otvírá, takže bacha na nehty, ale zachraňuje to praktický háček.

5. TODAY odlakovač na nehty s pěsticím olejem 200 ml, bez acetonu - myslím, že jsem ho kupovala v Penny, klasický odlakovač, nic výjimečného. Stojí pár korun, myslím že cca 20 Kč.

6. VICHY mineralizující termální voda 50 ml - v létě osvěžující vody miluju, navíc tohle není jen nějaká obyčejná voda, kterou si můžete napustit doma a nalít do rozprašovače. Nicméně kdybych ji neměla v cestovní sadě od Vichy, sama bych si ji asi nekoupila.

7. BALEA lak na vlasy 100 ml - čas od času si kupuju tyhle menší laky na vlasy, občas do kabelky nebo na cesty se hodí a stojí pár korun. Za mě dostačující.

8. SALLY HANSEN Insta-Dri top coat, urychlovač zaschnutí laku 13,3 ml - tohle je zatím nejlepší top coat, když pominu rychleschnoucí kapky od ANNY. Opravdu funguje, jen mě trochu mrzí, že vždycky v půlce už je na vyhození, protože strašně zhoustne. Na to, že stojí zhruba stovku by mohl vydržet dýl.


To je pro dnešek vše, co určitě doporučuju a je praktický, tak jednoznačně top coat od Sally Hansen, takže ten si určitě pořiďte, nebudete litovat a nehty vydrží o dost déle.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Batiste je klasika, ale pořád zkouším nové a nové značky, tak uvidíme, který bude ten nej :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)