čtvrtek 19. září 2019

Nákupy červen 2019

Hezký den všem!
Moje nákupy se stále drží při zemi, je to 5 nových kousků v červnu, stejně jako za květen, takže to dnes bude opět stručný.
I přesto, že mám sprchových gelů pořád v zásobě dost, neodolala jsem v Rossmannu a v akci vzala tyto od DERMACOLU. Grep a hrozny s limetkou jsou moje oblíbené parfemace. Jeden stál cca 36 Kč.

ALVERDE šampon na mastné vlasy s kopřivou a meduňkou už jsem kdysi měla, nemůžu ho používat v kuse, ale občas ho prostřídám s jiným šamponem. K tomuto šamponu není do sady kondicionér, ale ono to je asi logický, když je to na mastný vlasy, že. No stále se mi nepodařilo najít ten vhodný šampon, vlasy mi vydrží umytý tak 1 den, druhý den už jsou mastný. Parfemace je bylinková a cena jen kolem 50 Kč.

REXONA Maximum Protection Sensitive Dry - už mám několikátou, tahle parfemace mě úplně nenadchla, ale pořád je to nejlepší antiperspirant co jsem vyzkoušela, vydrží fakt všechno. Uvítala bych i nějakou cestovní verzi, ale vadí mi, že spodem jakoby protíká. To kolečko, kterým vysouváte produkt nahoru mám vždycky šíleně mastný a dost mi to vadí. Kupuju je vždycky v akci 1+1 zdarma. 

A jako poslední tady mám cestovní set od NUXE, ze kterého mám obrovskou radost. Objevila jsem ho na Notinu, aktuálně ho tam ale nemají. Já nikdy Nuxe nezkoušela, takže tohle jsou moje první produkty. V sadě najdete sprchový gel, pleť. krém, suchý olej, pleť. čisticí peeling, krém na ruce a jako bonus máte taštičku. Stál tuším necelý 4 stovky, ale měla jsem ještě kupon na slevu.
Cena: 343 Kč

Celkem je to za měsíc zhruba 564 Kč, což je dobrý a navíc jsou to všechno věci, které brzo spotřebuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)