neděle 1. září 2019

Spotřebováno červen 2019


Léto už je u konce a já s prázdnými obaly stále pozadu. Celkově se u mě čísla spotřebovaných produktů snižují, ale možná to bude jen létem.


1. AUSSIE suchý šampon Tropical Punch 180 ml - po dlouhé době tady ve spotřebovaných produktech nemám Batiste šampony, jednoduše jsem se rozhodla vyzkoušet něco jiného. Tahle verze od Aussie mě velmi mile překvapila, krásně voní a hlavně funguje.

2. GARNIER Botanic Therapy balzám kokosové mléko a makadamiový olej 200 ml - tahle řada mě moc nenadchla, vůbec mi nesedla. Vlasy jsem po umytí nemohla ani rozčesat a protože mi kondicionér zbyl, dopoužívala jsem ho alespoň na konečky.

3. L'OCCITANE šampon a kondicionér na suché a poškozené vlasy, vzorky 2x6 ml - bohužel ani tady se nekonalo nadšení, sice toho ze vzorku nejde tolik poznat, ale tady bych ani o koupi plného balení nepřemýšlela vůbec. Na to jak jsou drahé je to pro mě zklamání. Vlasy jsem měla po použití jak zacuchanou slámu.


4. REXONA Maximum Protection antiperspirant Sport Strenght 45 ml - opravdu antiperspirant který mi funguje a je na něj spolehnutí, zkoušela jsem skoro už všechny varianty a nejvíc mi voní ta hráškově zelená.

5. AVON Naturals sprchový gel granátové jablko a mango 200 ml - jedna z parfemací, které u Avonu miluju, ovocná a osvěžující. Mám i tělový sprej, za mě tohle ANO.

6. LACTACYD intimní mycí emulze Sensitive 200 ml - tady není moc o čem mluvit. Prostě klasika, zkoušela jsem už několik variant, vždy bez problémů.

7. DR. MAX Betakarotén 150 kapslí - čas od času si koupím i nějaký ten doplněk stravy, betakaroten užívám hlavně před létem. Tohle mega balení mám už delší dobu, kupuji vždy když mají v Dr. Max slevu nebo výhodné nabídky 2+1 zdarma atd.

8. LANCÔME La Vie Est Belle En Rose toaletní voda vzorek 1,2 ml - klasický Lancome la vie est belle mi moc nevoní, ale tenhle nový Rose je mnohem lepší. Možná někdy do budoucna zvážím plné balení.

9. KIEHL'S sérum Clearly Corrective™ Dark Spot Solution 4 ml - nejde na fotce moc vidět, ale slyšela jsem na něj hodně chvály, mělo by sjednotit tón pleti, redukovat pigmentové skvrny a spoustu lidí psalo, že jim zmizely kruhy pod očima. Tak u mě to nemělo snad žádný efekt nebo jsem ho používala asi krátkou dobu, nevím. Každopádně plné balení bych si rozhodně za ty peníze nekoupila.


Kolik kosmetiky přes léto spotřebujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)