pondělí 19. srpna 2019

Nákupy květen 2019

Ani v květnu jsem příliš nenakupovala, dokonce je to míň kousků než předchozí měsíc.

*1. VICHY Normaderm Phytosolution 50 ml - působí proti nedokonalostem pleti způsobeným akné a napomáhá obnově pleti. Já sice nemám vyloženě akné, ale v poslední době s pletí docela bojuju. Často se mi objevují pupínky a bohužel i jizvičky po nich, taky se hodně mastím a černé tečky jsou samozřejmostí. Produkt jsem dostala, resp. byla jsem vybrána k testování od trnd. Na fotce můžete vidět, že už v květnu jsem ho používala, nicméně vzhledem k tomu, že opravdu nemám akné, nepozoruju tak velké účinky Používám ho většinou jen ráno pod makeup, večer mi docela vadí lepkavý pocit na pleti.

2. JESSA emulze pro intimní hygienu s heřmánkem a kys. mléčnou 300 ml - vzhledem k příznivé ceně 50 Kč kupuju opakovaně a vyhovuje mi. Dříve měli 2 varianty, teď už jen tato a v novém obalu. Parfemace opravdu jemná.

3. AUSSIE suchý šampon Sweet Escape 180 ml - po minulé super zkušenosti s tropical punch jsem vzala další, jenže tenhle mi tak dobře nefunguje. Jak je to možné? Mám pocit, jako by si moje vlasy na to vždycky zvykly. Přitom složení by mělo být podobné, i když jsem to teda nezkoumala. Takže jako jo, dobrý, ale neúčinkuje tolik. Stál kolem stovky.

4. L'OREAL Elseve Dream Long SOS maska 300 ml - maska určená na poškozené délky vlasů, což já mám. Nic dalšího jsem nebrala, protože svoji péči jsem zatím měla, ale tohle mě zaujalo. Zatím na ni nepřišla řada, moc hezky ale voní. Stála tuším 100 Kč.

5. DIXI březová vlasová voda na mastné vlasy 125 ml - tohle jsem kupovala tak trochu na doporučení, akorát jsem původně chtěla jinou variantu a tu neměli. Máte s tím někdo zkušenost? Já to použila jednou a bez efektu, takže od té doby mi to tu leží a navíc to strašně smrdí. Stálo to pár korun, zhruba kolem 50 Kč.

*Produkt jsem si nekoupila, dostala jsem ho zdarma v rámci testování


Máte s něčím zkušenost? Pokud ano, napište mi do komentářů, budu ráda za názor :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)