neděle 2. prosince 2018

Nákupy říjen 2018

Konečně jsem se dostala k nákupům za říjen a že jich nebylo málo, snad jsem na nic nezapomněla.




Na začátku října jsem si objednala z druhé ruky od jedné slečny mix kosmetiky, většina byla nová a nerozbalená. Na fotce nejsou všechny věci, v balíčku bylo ještě spoustu vzorečků a už teď vidím, že mi chybí na fotce i 2 řasenky a další věci. Celkem mě balíček vyšel na 400 Kč a byl moc hezky zabalený, to se dneska už moc nevidí. Podrobně tady kosmetiku zatím ukazovat nebudu, protože nevím, jestli si všechno nechám, něco možná rozdám a něco už používám.
V říjnu měla Teta drogerie podobnou akci jako Rossmann, jen byla dříve a produktů jste si mohli zakoupit pouze 6. A protože Tetu nemám nikde po cestě, byla jsem tam až poslední den akce a nečekaně bylo všechno vybraný. Zároveň ale platily i další slevy třeba na Maybelline a nebo některé produkty Dermacol. Takže třeba na Maybelline byla sleva ještě dalších 30 %, celkem tedy 80%. No jenže už moc nebylo z čeho vybírat.

CATRICE Matt Lip Artist 6hr rtěnka v tužce - tento kousek jsem objevila ve výprodejovém stojánku, je to odstín 070 First Brown Ticket. Ve stojanu Catrice už jsem ji neviděla, takže se zřejmě doprodává, ještě něco málo jsem viděla na netu. Používám ji celkem často, což je z fotky i vidět, je už docela ošoupaná. Není to žádnej extra držák, ale používám ji ráda a hlavně vůbec nemizí! Cena je asi kolem stovky, já ji koupila snad za 30 korun.

MAYBELLINE Baby Skin podkladová báze pro minimalizaci pórů 22 ml - jediný produkt, který v Tetě ve stojanu ještě zbyl a zaujal mě, díky další slevě na Maybelline mě báze vyšla na pár korun, bez slevy bych si ji pravděpodobně ale nekoupila.

ESSENCE tekutá rtěnka Colour Boost Vinylicious odstín 08 I'll make you blush - a tohle byl přehmat, protože jsem chtěla vzít matnou verzi a nějak jsem se ani neobtěžovala číst popisky, ale barva je to moc hezká.

A konečně se dostáváme k 50% slevám z Rossmannu. Kdybych věděla, že tato akce bude, s nákupem dekorativky v září bych počkala, ale tak co se dá dělat. Celkem jsem Rossmann navštívila asi 3x za celou akci, protože byl buď vybrakovanej a nebo se tam nedalo ani hnout.

SALLY HANSEN urychlovač zaschnutí laku Insta-Dri 13,3 ml - jeden z nejlepších top coatů, akorát teda na něj sleva neplatila, což nechápu proč a samozřejmě jsem to zjistila až jsem byla z obchodu pryč. No nevadí, hodí se vždycky, jen mi bohužel v půlce vždycky strašně zhoustne a nedá se s ním už pracovat. Cena: 99 Kč

CATRICE Camouflage tekutý korektor 5 ml, odstín 020 Light Beige - už jsem v minulosti jeden vyzkoušela, nebyl špatný, ale na moje kruhy pod očima to nestačilo. Bohužel mi přijde, že teď kryje ještě méně.

MAKEUP REVOLUTION Conceal and Define korektor odstín C1, 4g -  jsem vzala na zkoušku, ale většina odstínů už byla vyprodaných, takže mám možná malinko světlejší než bych potřebovala, ještě jsem ho pořádně nevyzkoušela.

GABRIELLA SALVETE kapky pro urychlení schnutí laku 11 ml - jsem vzala taky na zkoušku,  protože stále hledám náhradníka za kapky ANNY Drop It Dry, protože se u nás v Douglasu už neprodávají.

GABRIELLA SALVETE matný lak odstín 101 Pinot Noir 11 ml - další omyl, líbila se mi barva a v rychlosti jsem opět nečetla popisek, tak alespoň vyzkouším svůj první matný lak.

A konečně ty správné ESSENCE Colour Boost Mad About Matte tekuté rtěnky v odstínu 09 magnetic bloom vlevo a 04 mad matters vpravo, 8 ml -  nevydrží na rtech věčnost, ale jsou fajn a oblíbila jsem si je.

RIMMEL Match Perfection make-up odstín 100 Ivory, 30 ml - aktuálně mám zbytek ještě v Lasting Finish verzi, který má červený vršek. Tak jsem zvědavá jaký bude.

CATRICE All Matt Plus Shine Control make-up odstín 015 Vanilla Beige, 30 ml - toto je make-up, který mi za poslední dobu sedí nejvíce co se týče odstínu. Používám ho teď celkem často, což je vidět i na fotce. 18 hodin mi na pleti sice nevydrží, ale jinak mě moc překvapil a dělá hezký sametový efekt.

CATRICE Prime and Fine podklad/báze pro vyhlazení pleti a zakrytí pórů 30 ml - ujíždím teď na bázích, takže další kousek na testování.

DERMACOL Matt Control zmatňující báze pod make-up 20 ml - slyšela jsem chválu, tak snad tato báze bude stát za to.

CATRICE pudr Light Illusion 11 g - tzv. banánový pudr, který obsahuje žlutý jíl, prozatím z něj mám pozitivní dojem.

ESSENCE matný top coat 8 ml - na co matný top coat, když jsem si koupila matný lak, že jo, no to jsem ještě netušila, že ten barevný GS lak je matný! :D

CATRICE Velvet Matt Lip Cream odstín 090 Sweet Choco-Nut 3,4 ml - tak skvělý, že jsem si musela pořídit další balení, jeden mi zrovna došel.

RIMMEL báze pod oční stíny Magnif´eyes 6 ml - hon za skvělým korektorem a bází pod oční stíny pokračuje, tahle vypadá slibně.

RIVAL de LOOP young řasenka pro objem 10 ml - a toto je produkt, ze kterého jsem asi nejvíc zklamaná. Řasenka má klasický kartáček, ale přijde mi hrozně tvrdý a řasy vůbec nepročeše a nabírá málo barvy. Vyhovovala Vám některá řasenka od této značky? Myslím, že toto je druhá co mám, a ani jedna se mi nelíbila.

Jako poslední tu mám sprchové gely, Balea Opuncie & vodní meloun z DM asi za 30 korun a Dermacol Aroma Rituals z Rossmannu, protože byly ve slevě tuším za 35 Kč. Jediný od Dermacolu, který mi chybí vyzkoušet je zelený čaj a hruška.

Celkem jsem v Rossmannu při slevách nechala za dekorativku zhruba 1.000 Kč místo dvou. 
Produkty stále testuji a časem  Vám dám vědět, jak jsem s nimi spokojená.
No a co jste si pořídili Vy?!




2 komentáře:

  1. Já teď dost nakupuji podle akcí které jsou na https://slevovykupon.net/ Díky těm jejich slevovým kupónům tak dokážu ušetřit na jednom nákupu klidně několik stovek a to se mi vzhledem k tomu, že jsem studentka, strašně hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle portál neznám, já spíš využívám plnou peněženku :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)