pondělí 12. listopadu 2018

Spotřebováno říjen 2018

Něco málo je opět pryč, snažím se dopotřebovat věci, které mám už delší dobu a taky vzorečky, těch bych se chtěla obzvlášť teď zbavit. Budou Vánoce a taky přichází čas adventních kalendářů.


1. BALEA sprchový gel vanilka a kokos 300 ml - taková sladká klasika, ale mám raději ovocné sprcháče

2. YVES ROCHER rostlinný tělový peeling s pudrem z meruňkových jader pro všechny typy pleti 75 ml - loni jej dával YR jako dárek k narozeninám. Zrníčka byly tak akorát hrubé. Sama bych si ho asi nekoupila, ale špatný nebyl. Používala jsem ho jak na obličej, tak na tělo.

3. NIVEA Intimo Fresh emulze pro intimní hygienu 50 ml - cestovní balení intimgelu ke mně doputovalo v Nivea balíčku, který jsem vyhrála někdy v létě společně se vzorečky, řada na něj přišla až teď. Strašně krásně voněl.

4. YVES ROCHER sprchový gel hruška v karamelu  50 ml - hruška nebyla tak intenzivní, ale byla to hodně sladká parfemace, na mě až moc, ale někomu to třeba vyhovuje. Gel byl i hodně hustý. Mám těchto malých sprcháčků ještě několik, vzala jsem je na e-shopu když byl výprodej a určitě je doporučuju, super jak na vyzkoušení tak i jako cestovní balení nebo dárek.


5. DM Profissimo vonný set premium divoké fíky 75 ml - v poslední době mi přijde, že tyto difuzéry dost frčí (nedávno všude samý Dermacol), ale dát 7 stovek a víc za voňavku do bytu se mi opravdu nechce. Tento stál stovku, tak jsem ho vzala na zkoušku. K dostání jsou ještě další varianty. Vůně byla zajímavá a celkem příjemná, jen mi teda nepřišlo, že by to provonělo celou místnost. Spíše jsem vůni cítila, když jsem kolem něj šla. Na fotce je difuzér už bez vršku.


6. SYOSS Renew 7 pro kompletní regeneraci 500 ml - tento kousek už mám poměrně dlouho a používala jsem ho s přestávkami, Syoss celkově moc ráda nemám, šampon byl součástí tuším DM boxu, každopádně strašně vymýval barvu z vlasů. Vlasy jsem měla obarvené už delší dobu a toto byl jediný šampon, který z nich vymýval barvu i po opravdu dlouhé době. Co se týče vůně byl hodně přeslazený. Za mě teda už znovu ne.

7. NIVEA pečující šampon Hairmilk pro jemné vlasy 250 ml - další pozůstatek z DM Boxu, ani ten mě nenadchnul a určitě si ho znovu nekoupím. Tak trochu jsem měla pocit, že si umývám vlasy krémovým sprcháčem, vůně taková klasická Niveácká pudrová. Vůbec nešel otevřít, natož mokrýma rukama.


8. FARMASI Optimal Style řasenka - z tohoto kousku jsem nebyla nadšená vůbec, já ty silikonové kartáčky prostě nemám ráda. Řasenka mi vůbec nedělala hezké řasy a začala rychle dělat žmolky.


9. MISS SPORTY řasenka Really Me! - řasenku jsem používala asi měsíc a už je vyschlá což mě mrzí, za poslední dobu to byla totiž jediná řasenka, která se mi nikdy neotiskla pod oko.


10. EBELIN odlakovač bez acetonu 2v1 express 75 ml - tyto houbičkové odlakovače mám asi nejraději, během chvilky máte lak pryč. Jenže se časem zanesou, výrazné nebo třpytivé laky je lepší odličovat klasicky tamponkem.


11. NIVEA Antioxidační denní krém vzorek 2 ml - krém má spíše gelovou konzistenci a klasickou Nivea parfemaci a taky světle zelenou barvu. Zatím mě nijak extra neohromil, ale ještě nějaký vzorek tam mám, zatím bych si plné balení asi nepořídila.

12. NIVEA minutová detoxikační maska Urban Skin Detox 2x 4 ml - maska mě naopak překvapila, pleť je po ní svěží a jemná.

13. VICHY Dercos Densi-Solutions šampon pro hustší vlasy vzorek 7 ml - tady se toho ze vzorku asi moc poznat nedá, výsledek asi nebude znát hend po prvním použití. Parfemace byla hodně bylinková.

14. VICHY Minéral 89 sérum vzorek 1,5 ml - tady asi není o čem diskutovat, sérum je super a pleť je po něm svěží a hezčí. Myslím, že poprosím Ježíška o plné balení.

15. FARMASI Keratin Therapy revitalizační šampon vzorek 4 x 5 ml - jeden vzorek na umytí rozhodně nestačí. Šampon má příjemnou parfemaci, ale sám o sobě mi vlasy hezký neudělal, určitě je potřeba doplnit jej ještě kondicionérem.


Co vy a vzorky? Jak jste na tom, syslíte?















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)