sobota 3. listopadu 2018

Nákupy září 2018

Říjen už je za námi, ale já tu mám ještě nákupy za září.
Veškerou kosmetiku jsem pořídila ve třech nákupech a jediná věc, kterou jsem opravdu nutně potřebovala byly tekuté linky.

Nákup z DM:
1. ESSENCE tekuté voděodolné linky si kupuju pořád dokola, vyhovují mi a hezky drží, za 70 korun super záležitost.

2. CATRICE báze pro zjemnění pórů Prime and Fine Anti-Shine 30 ml - stále hledám dokonalou bázi pod make-up a rozhodla jsem se vyzkoušet i tuto.
Cena: 127 Kč

3. CATRICE fixační sprej Prime and Fine Anti-shine 50 ml - k bázi jsem vzala i tento fixační sprej, bohužel mi docela vadí jeho parfemace a proto ho moc nepoužívám.
Cena: 127 Kč

4. LVLY pleťové tonikum s extraktem z manukového medu 200 ml - do DM nedávno přišla tato nová značka vytvořená ve spolupráci s blogerkou Paolou Mariou, chtěla jsem něco vyzkoušet a vybrala si tonikum. Vzápětí jsem zjistila, že jedno jedno tonikum doma mám, takže toto zatím čeká v šuplíku.
Cena: 80 Kč

Rossmann:
5. GABRIELLA SALVETE Matte Lips Long Lasting odstín 104 - když jsem zjistila, že drogérkovou kosmetiku obohatila tato nová tekutá matná rtěnka, chtěla jsem ji vyzkoušet. No bohužel mě docela zklamala, moc toho nevydrží.
Cena: 99 Kč

6. DERMACOL 16h lip colour odstín 22 - myslím, že patřím mezi ty poslední, co tuto profláklou rtěnku ještě nezkoušely, jestli teda ještě vůbec někdo takový existuje :) Drží suprově.
Cena: 159 Kč

Kdybych věděla, že v říjnu bude mít Rossmann 50% slevy, samozřejmě počkám a pořídím si tyto věci později, no co se dá dělat.

7. NANOLASH sérum na řasy - stojí 1.000 Kč, ale když objednáte 3, vyjde Vás na 830 Kč. Určitě se tedy vyplatí spojit objednávku třeba s kamarádkami. Používám ho už od října, takže teď je to měsíc a abych pravdu řekla, zas tak velký rozdíl nevidím. Určitě ještě počkám, ale mám pocit, že na mně moc nefunguje (narozdíl od kamarádek). Malý rozdíl tam je, ale např. u Realash byl rozdíl mnohem viditelnější.

A jako poslední tady mám vlasovou péči od Nivei, kterou jsem si nekupovala, ale podařilo se mi ji vyhrát.

Celkově mě tento měsíc vyšel zhruba na 1.500 Kč.

Máte s některým produktem zkušenosti? Nejvíce by mě zajímala zkušenost s Nanolash!




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)