neděle 9. září 2018

Spotřebováno srpen 2018

Přes léto jsem čekala spíš menší spotřebu, ale 8 plných balení a 4 vzorky to není vůbec špatný :)



1. ORIGINAL SOURCE sprchová pěna malina 200 ml - netuším, jestli se tohle u nás někde prodává, každopádně to byla fakt pecka! Stačí si stříknout trošku do dlaně a během chvilky máte pěny 2x tolik. Navíc ta parfemace...jako marsmallow! :D Mňam. Kupovala jsem v Rakousku.

2. BALEA sprchový gel s vůní karamboly a melounu 300 ml - super letní, osvěžující, ovocná vůně. Parfemace s karambolou mi vždycky připomíná Bonpari :)

3. YVES ROCHER sprchový gel lotosový květ a šalvěj 200 ml - jemná květinovo-bylinková vůně, sama bych si ho asi nekoupila, ale špatný nebyl.

4. TIMOTEI šampon Pure pro normální a mastné vlasy 400 ml - bez parabenů, silikonů a barviv. Měl jemnou, příjemnou parfemaci. S touto značkou jsem byla vždycky spokojená, šampony totiž nevymývají barvu z vlasů. 


5. BALEA minerální sprej Aqua 150 ml - opravdu netuším, proč se tohle jmenuje minerální sprej, když ve složení najdete jen a jen vodu, nic jiného. Tu si můžu napustit do rozprašovače taky a strčit do ledničky. Takže tohle už ne, děkuji.

6. BATISTE suchý šampon Blush, Floral&Flirty 50 ml - miniaturka z časopisu Joy, už minule jsem zmiňovala, že mi přijde nejlepší asi verze pro hnědé vlasy a pořád si na tom trvám. Teď mám ještě 2 plná balení nedávných novinek, ale minibalení se vždycky hodí.

7. SEBAMED zpevňující tělové mléko s Q10 15 ml vzorek - celkově se moc nemažu, i když bych měla. Se značkou moc zkušeností nemám. Mléko se rychle vstřebává a má jemnou parfemaci.

8. VICHY Minéral 89 sérum - s kys. hyaluronovou. Za mě hodně povedený kousek, lehké a na pleti opravdu příjemné, přes léto jsem nic jiného nepoužívala. Určitě stojí za vyzkoušení.

9. VICHY Pureté Thermale micelární voda 3v1 30 ml - už druhé minibalení, i přesto mě koupě plného balení neláká díky ceně. Odličovala ale dobře.

Na závěr dekorativka od Essence

10. ESSENCE řasenka Lashes of the day super volume - úplně špatný kousek to nebyl, řasy dělala poměrně hezký, ale strašně se mi obtiskávala jak na nahoru tak pod oko.
Detail kartáčku řasenky ESSENCE Lashes of the Day Super Volume

11. ESSENCE Long Lasting tužka na oči odstín 20 Lucky Lead - moje oblíbená, kupuju stále dokola. Tentokráts jejím dalším nákupem ještě počkám a budu se snažit používat tužky, který mám v zásobě.

12. ESSENCE tužka na obočí odstín 02 dark brown - i tohle byl povedený kousek, dokonce mi vyhovoval i ten kartáček na který všichni nadávají. Víc ořezat už fakt nešla :D



Léto je moje nejoblíbenější roční období a už teď se těším na další! Které zbožňujete vy? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)