sobota 1. září 2018

Nákupy červenec a srpen 2018


Ahoj všem :) Venku se dost ochladilo a místo bazénu je to spíš na čaj.
Původně jsem chtěla udělat články dva, ale kosmetiky tu tentokrát moc nemám, proto jsem články spojila.
V červenci jsem si koupila jenom Balea krém na nohy a rtěnku ze Sephory, ke které jsem dostala vzorek odličovací vody.

BALEA krém na nohy Minty Melon 100 ml - tato nová letní řada mě zaujala hned jak jsem ji uviděla. Původně jsem chtěla sprej, ale ten nebyl, tak jsem vzala alespoň krém. Meloun a máta je osvěžující kombinace a krém se i hezky vstřebává.
Cena: 60 Kč

Tekutá matná rtěnka SEPHORA odstín 24 Burnt Sienna 5 ml - konečně jsem si ji taky pořídila, jenže... Na ruce vypadala hezky, ale na rtech je hodně tmavá, takže ji příliš nenosím, což mě mrzí.
Cena: 300 Kč

Zbytek věcí jsem dostala jako dárek k narozeninám:
TETESEPT koupelová sůl Porce lásky, šampaňské a černý rybíz 60 g - na tohle se obzvlášť těším, na Tetesept jsem slyšela samou chválu.

BALEA krém na ruce s vůní květů třešní 75 ml - krémy na ruce tak často nepoužívám, mám jich rozdělaných několik a docela trvá, než nějaký spotřebuju. Nejraději mám ty pidi balení, třeba třešňový z Lidlu je super. Tenhle bude muset ale ještě nějakou chvíli počkat než ho otevřu.

EOS balzám na rty grep - další věc, kterou spoustu lidí miluje. Nemůžu si pomoct, ale vždycky po něm mám v puse hořko, což u balzámu, který stojí přes 100 Kč fakt nechci. Snad jiné varianty za to stojí.

I srpen byl skromný, nutně jsem potřebovala jen odličovač a řasenku, ale věci z Avonu byly za pár korun a chtěla jsem je zkusit.

GARNIER micelární voda 200 ml - byla jsem s ní kdysi spokojená, tak jsem ji vzala znovu. Používám ji většinou jen na odlíčení očí. Cena kolem stovky je podle mě tak akorát.

MISS SPORTY Really Me! řasenka - po dlouhé době konečně řasenka, která se mi nikam neobtiskává. Má klasický štětinkový kartáček a i přesto, že řasy jen prodlužuje a trošičku slepuje jsem s ní celkem spokojená.
Cena: 60 nebo 70 Kč

AVON Naturals tělový sprej malina a černý rybíz 100 ml - už dávno nejsou tyto spreje jako dřív, ke každému ovoci hned nacpou nějakou kytku. Když jsem viděla tuto kombinaci - jásala jsem. No bohužel předčasně, vůně je hodně sladká a chemická, fuj. Docela mě i zarazilo, že sprej je žlutý.
Cena: katalog akce 35 Kč

AVON Naturals pleťový sprej s aloe a bavlnou 100 ml - zato tohle, tohle je fakt pecka! Bez alkoholu, svěží příjemná vůně. Rozhodně doporučuju!
Cena: katalog akce 40 Kč


Jak moc utrácíte a likvidujete kosmetiku přes léto? =)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)