neděle 3. června 2018

Spotřebováno květen 2018

Ahoj, opět Vás vítám u pravidelné spotřeby kosmetiky, květen byl průměrný a konečně jsem se zbavila některých kousků, které jsem měla otevřené už delší dobu.

Začnu produkty na vlasy, co se týče masek/kondicionérů/balzámů, které jsou vždy u barev na vlasy, jsem už skoro u konce - konečně!

1. BALEA Prefessional šampon s kofeinem 250 ml - jediné co bych vytkla je parfemace, kterou mají kofeinové šampony specifickou, tady mi ale docela vadila. Co se týče padání a kvality vlasů, žádnou velkou změnu jsem nezaznamenala, ale šampony z této řady jsou fajn a určitě si nějaké ještě pořídím.

2. Balzámy z barev na vlasy 2x: Garnier Olia voněla hezky, ale L'Oréal Excellence Creme dost smrděla.


3. BOURJOIS odličovací micelární voda na obličej a oči 250 ml - používala jsem ji jen na odlíčení očí, ale moc dobře neodličovala, znovu už bych si ji nekoupila.

4. ZIAJA okurkový tonik 200 ml - další věc, která mě příliš nenadchla, už jsem tonikum kdysi měla ještě v tom starém obalu, ale mám pocit, že nic nedělá a póry nestahuje.

5. ASTOR Skin Match Protect make-up, odstín 100 ivory, 30 ml - mám už v zásobě další, který jsem si pořídila, když měl Rossmann 50% slevu na dekorativku. Kdyby měl make-up o něco vyšší krytí, nezlobila bych se, ale je fajn a hezky voní. Jen potom dolovat ten zbytek z lahvičky je boj.

6. DOUGLAS Beauty System Multi-Care cream 30 ml - nevím, jestli Douglas ještě tuhle řadu, už asi ne, ale krém byl příjemný, parfemace mi nevadila, ale nic co bych nutně potřebovala znovu.


7. REXONA antiperspirant Happy 150 ml - tuhle verzi Rexony jsem používala už někdy na základce, takže mi ta vůně připomněla tělocvik ve škole :D voní pořád stejně příjemně a svěže.

8. YVES ROCHER sprchový gel malina a máta 200 ml - ještě stále jsem nevyzkoušela všechny verze sprchových gelů od YR a na tuhle jsem se moc těšila, že to bude pecka. Trošku mě zklamalo, že vůně je spíše slabší, ale i tak byla příjemná.

9. ESSENTIS parfém inspirovaný vůní Lanvin Eclat D'Arpege č.147, 22 ml - velikost tak akorát do kabelky, bohužel hned na začátku je cítit hodně alkohol a i když vůně je docela podobná originálu, znovu už bych tyto parfémy asi nekupovala.

10. CIEN krém na ruce s vůní mléka a levandule 30 ml - super krém do kabelky a hezky hydratuje, ale budu kupovat už jen verzi třešňové květy, levandule mi nevoní.


Tento měsíc se tu z mého pohledu neobjevila žádná pecka, ale pevně doufám, že co nejdřív docílím toho, že nebudu mít skoro nic v zásobě :)

Zkoušíte stále nové věci nebo kupujete do zásoby pořád ty stejné a osvědčené?






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)