čtvrtek 31. května 2018

Nákupy duben 2018

Hezký čtvrtek všem! Myslím, že už je na čase napsat něco o novinkách za duben, ale tentokrát to bude rychlý, koupila jsem si jen 4 produkty.

1. FARMASI ubrousky pro intimní hygienu 20 ks - věc, která se teď v létě určitě hodí a nechtělo se mi kupovat žádné drahé, tyto stály asi 30 nebo 40 korun, jsou s heřmánkem a tea tree. Voní jemně, ale přijdou mi dost tenké, takže znovu si je kupovat nebudu.

2. ESSENCE rychleschnoucí kapky na nehty 8 ml - bohužel minulé kapky od ANNY Cosmetics mi vyschly, takže jsem se snažila najít v drogerii něco podobného. Bohužel tohle zrovna nebyl super kup. Lak vám sice zaschne, ale rozhodně ne za 60 sekund, jak se píše na lahvičce a i po minutě to pořád lepí. ANNY kapky se vždycky hned vypařily, ale tyhle obsahují mandlový olej, takže pak maté mastné prsty, ale to by mi až tak nevadilo. Výdrž laku jsem zatím netestovala. A pokud máte někdo tip na podobné kapky, sem s ním!
Cena: kolem 60 Kč

3. EQUILIBRA micelární voda s arganovým olejem a kys. hyaluronovou 200 ml - kdo četl některé z mých článků, tak ví, že nemám ráda dvoufázové odličovače (až na výjimky). Značku neznám, ale zaujala mě v Dmku a nutně jsem potřebovala něco na odlíčení očí. Je lehce parfemovaná, přijde mi, že je cítit ten arganový olej. Taky píšou, že obsahuje až 98% složek přírodního původu a neobsahuje: parabeny, parafín, minerální oleje, barviva a silikony - vyrobeno v Itállii. Taky by měla být vhodná i pro citlivou pleť. Já jsem zatím spokojená, odličuje bez problémů, nelepí a nemám pocit mastného očního okolí, i když jakoby mastná trochu je, ale není to ten klasický olejový odličovač, nevím jak přesně to popsat.
Cena: 100 Kč

4. BATISTE suchý šampon pro tmavě hnědé vlasy 200 ml - tady ani nemusím nic moc psát, Batiste šampony jsou super a vlasy mi po nich voní ještě večer. Akorát si musím dávat pozor, abych neměla hnědé tečky na čele, což už se mi při odchodu z domu taky stalo. Mimochodem.... když jsem si kupovala kdysi svůj první Batisťák, chtěla jsem právě tuto verzi, ale netušila jsem, že existuje ještě verze pro světle hnědé vlasy a tehdy si ji koupila :D

Tohle není sice nákup, ale pošta s tímto překvapením v podobě vzorečků od Nivei mě potěšila :)

Takže za duben jsem utratila za kosmetiku asi 3 stovky, což je fajn a už teď Vám prozradím, že za květen to bylo ještě míň :) 
Snažíte se některé měsíce taky šetřit s nákupem kosmetiky?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)