úterý 5. listopadu 2013

SHOPPING Říjen




Bi-Oil - už když jsem viděla v televizi tu reklamu, tak jsem ho chtěla strašně vyzkoušet, ale pořád jsem si říkala, že to ještě počká. Nakonec jsem neodolala :) No uvidíme jak obstojí... Nejradši bych byla kdyby mi pomohl na strie, ale to bych chtěla asi moc.

Guess Guess - potřebovala jsem nějaký nový parfém(jelikož mi dochází moje oblíbená modrá Adidas) a chtěla jsem něco nového a zajímavého co jsem ještě neměla. Vím, jak tenhle parfém voní a několik lidí už mi ho doporučovalo. Mám ráda ovocné vůně a tohle je mix květin a ovoce. Jablko, mandarinka, broskev...frézie, pivoňka, magnólie. Prostě jsem si ji zamilovala, je skvělá :)

Alverde tělové máslo s melounem - tahle limitka mi padla do oka u pokladny v DM, neodolala jsem :D a tak nádherně voní! Miluju meloun!

Lak na nehty Essence - odstín 140 Go bold! Zjistila jsem, že vlastně nemám žádný zlatý lak, tak jsem si ho musela jít prostě koupit :D

Dermacol satin make-up báze - tuto bázi jsem chtěla už dlouho, ale nechtělo se mi za ni dávat tolik peněz, tak jsem využila akci v eshopu(při registraci bonus 200 Kč na první nákup).

Dermacol odličovací houbička - nic takového zatím ve sbírce nemám a na smývání masek nebo odličování makeupu určitě poslouží.

Dermacol paletka korektorů - nějakou tu paletku jsem si už taky chtěla dávno pořídit, no a když už jsem si brala tu bázi, tak jsem ji tam přihodila, nejvíc využiji asi žlutý korektor na kruhy pod očima a pak zelený.


A co vy? Používáte někdo už dlouhodobě Bi-Oil?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)