pondělí 11. listopadu 2013

Amica suchý šampon

Tento suchý šampon určitě všichni znáte. Já jsem o něm četla už hodně, ale neměla jsem šanci ho vyzkoušet, protože jsem ho tady u nás nemohla nikde sehnat, až teď! :)
Pár suchých šamponů už jsem vyzkoušela, ale všechny byly ve spreji a musím teda říct, že to nebyla žádná sláva. Všichni určitě znáte ten pocit, když se vám nechce a nebo třeba nemáte čas si vlasy umýt. Pak přichází na řadu suchý šampon.




Amica je ve formě bílého prášku, který si nasypete přímo na vlasy nebo do ruk a poté vetřete do vlasů. Pak ho stačí jen vyčesat kartáčem nebo vytřít ručníkem. U tmavých vlasů může zanechávat bílé stopy(což se občas stane mně :), takže je dobré ho pořádně vytřít.



Možná se někomu nebude líbit způsob nanášení, ale nevidím problém nahnout se nad vanu nebo umyvadlo :)



Moc mi teda nevoní, připomíná mi klasické tuhé mýdlo nebo dětský pudr, ale dá se to přežít :) A taky mi přijde, že je ten kelímek bezedný :D
Cena: je velice příznivá, já jsem ho kupovala za 26 Kč
Množství: 30g
Hodnocení: s výsledkem jsem byla spokojená, vlasy zbaví mastnoty, je levný a v nouzi určitě poslouží
Body: 9/10
+ nízká cena
+ vlasy zbaví mastnoty
- vůně


A jaké zkušenosti se suchými šampony máte vy? Jaké značky jste vyzkoušeli? a Zkoušeli jste už i Amicu? :)

5 komentářů:

  1. Výborně, vidím tu svého oblíbence. Jak často jsem už po něm sáhla, to by nikdo nespočítal ;-). Za tu cenu je to skvělý pomocník. Měla jsem i drahý sucháč (od Lush nebo Luxury Bath), ale Amica ved. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. já vyzkoušela třeba syoss a už nikdy víc! použila jsem ho jednou a pak už v něm nic nebylo :D asi nějakej špatnej kousek, navíc to nebylo nic extra. Amica je 100x lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušela jsem všechny možné suché šampony, ale s žádným jsem nebyla spokojena. Tenhle miluju, vyhovuje mi a ta cena je malá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzkoušela jsem všechny možné suché šampony, ale s žádným jsem nebyla spokojena. Tenhle miluju, vyhovuje mi a ta cena je malá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Amicou jsem spokojená, Batiste také není špatný, ale ráda bych ještě vyzkoušela Isanu, s Baleou jsem moc spokojená nebyla.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)