pondělí 25. listopadu 2013

Nákupy na EBAY - mix bižu

Ahoj všem :) Dnes tu pro vás mám další várku toho, co jsem si zakoupila na ebay. Je to mix bižuterie a každý kousek stál asi 20 Kč.


Délka řetízku i se srdíčkem je asi 38 cm. Velikost srdíčka je cca 3 cm na výšku a 4 na šířku.
Najdete ho TADY ve třech různých variantách.


Sovičku si můžete koupit třeba TADY
Celý řetízek měří zhruba 43 cm. Rozměry sovičky: 9x4 cm
Ty její krásný velký oči.... :)


A tento oválný prsten najdete ZDE a to ve čtyřech různých variantách.
Rozměry 3 cm na délku a 2 na šířku.





7 komentářů:

  1. srdíčko je vážně skvělé! děkuji za tip :))

    budu ráda, když se zúčastníš mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přemýšlím, že si ho objednám ještě v jiné variantě :)
      Moc ráda se zúčastním, díky!

      Vymazat
  2. Perfektní i sovička i srdíčko, já mám to srdíčko skoro stejné z Bulharska, ale stálo mě asi 200,- tak přemýšlím, že si ho koupím v jiné barvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si koupila oboje, za dvacku to jde :)

      Vymazat
    2. já přemýšlím ještě o tom zlatém, ale pořád nevím které :D

      Vymazat
    3. Koupila jsem si i to zlatý a ve skutečnosti moc hezký není...

      Vymazat
    4. To uplně zlaté uprostřed? :-( škoda.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)