čtvrtek 24. března 2016

Nákupy za ÚNOR 2016



Sice pozdě, ale přece...tak je to konečně tady :D Měla jsem v plánu v únoru šetřit, ale nějak se mi to vymklo z rukou.


Co se týče pečující kosmetiky, je toho maličko, mám ještě spoustu zásob a nechci zbytečně syslit další.
1. ALVERDE šampon na mastné vlasy s kopřivou a meduňkou 200 ml - tento šampon jsem kupovala z nouze, začaly se mi hodně mastit vlasy, tak jsem hledala vyloženě šampon na tenhle problém. Do oka mi padlo Alverde. Za plus považuji určitě absenci silikonů a dalších barvících, konzervačních a syntetických látek. Ze začátku mi šampon připadal super, a opravdu mi přišlo že funguje, ale začínám z něj být trochu v rozpacích. Zkoušela jsem ho používat v kuse i střídat s jinými šampony, ale přijde mi dobrý vždycky jen chvíli. Jen když jsem ho pak smýval, přišlo mi jakoby vlasy vrzaly :D Parfemace je příjemná, bylinková. Cena cca 55 Kč.

2. Koupelové soli TETESEPT - na tyto soli jsem slyšela samou chválu a měla jsem v plánu si je koupit. Nakonec jsem je vyhrála u Peti na blogu. Už po otevření balíčku byla cítit silná vůně, což má na svědomí maličká dírka v balení, takže si k nim můžete přivonět už v obchodě a rozhodnout se, kterou si koupíte. Moc se těším až je vyzkouším. K dostání jsou ve čtyřech variantách: med, kokos, mandle a mango. Ovocné vůně mám nejradši, takže si mango někdy určitě koupím.

3. DERMACOL Aroma Ritual tuhý parfém - není to žádná novinka, ale brousím si na ně zuby už dost dlouho, jenže objednávat si z eshopu jeden kousek a platit kvůli tomu poštovné, to se mi nechtělo. Pak jsem je viděla v DM a byla jsem celá nadšená. Nakonec mi 99 Kč za 2 gramy přišlo dost, ale stejně jsem si je koupila, neodolala jsem. Jeden melounový(žlutý) a druhý hrozny s limetkou(zelený). Vybírala jsem podle sprchových gelů a tyhle 2 plus ještě belgická čokoláda mě zaujaly nejvíc. Ale byly k dipozici testery, takže nebyl problém je znovu ovonět. K dispozici je celkem 5 variant: rebarbora a jahody, vodní meloun, mandarinkový sorbet, černá třešeň a hrozny s limetkou. Je to takový parfémovaný balzámek. Ten žlutý mi po nějaké době sice vypadl, ale není to nic co by se nedalo přilepit. Výdrž mi nepřijde až tak úžasná, uvidím co v létě.



Na wishlistu dekorativky mám stále spoustu věcí a přibývají nové a nové.

4. AVON řasenka Big and Multiplied - tuhle řasenku jsem si vybrala na základě kartáčku, který byl vyfocený v katalogu, nakonec se ukázalo, že je to v katalogu hodně, ale hodně zvětšené a v reálu vypadá kartáček úplně jinak. Poprvé, když jsem ji zkoušela, tak to byla katastrofa. Nakonec jsem si na ni zvykla a dělá krásné řasy. Jen ji musím občas trochu otřít, zbytečně se na kartáček nabírá moc řasenky. Po otření třeba papírovým kapesníkem se kartáček začíná docela podobat fotce z Avonu. No můžete posoudit sami. Na stránkách Avonu stojí řasenka ve slevě 139 Kč, já ji kupovala za 99 z takového toho promo katalogu pro Avon Lady(nevím jak přesně se jmenuje) ještě než byla vůbec v klasickém katalogu. Dostupná v černé a hnědé barvě.




Zdroj: ww.avon.cz

5. ESSENCE báze pod řasenku - oficiální popis je: podklad pod řasenku, bílá a krémová textura pro intenzivní objem řas a prodlužovací efekt. Byla ve slevě za 35 Kč, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším. Popravdě jsem ani nevěděla, že Essence něco takového má, nebo možná už asi nemá, když byla ve slevě, netuším, každopádně na oficiálních stránkách jsem ji nenašla. Celkově jsem s ní spokojená. Ve výsledku jsou řasy objemnější a delší. Černá řasenka bázi překryje bez problémů.





6. L'Oréal True Match Super-Blendable make-up - sjednocující a zdokonalující make-up. Když se teď objevilo tolik nových odstínů, musela jsem ho mít. Mám odstín 2.N vanilla a vyloženě jsem se do něj zamilovala. Je heboučký a tak lehce se nanáší. S krytím jsem spokojená, já ho kupovala za 250 Kč.

7. ASTOR skin match protect foundation - další fajn make-up, ale na Loreal True Match nemá. Oceňuji SPF 18, celkově pleť hezky sjednotí, středně kryje. Kupovala jsem ho za plnou cenu asi 230 Kč, ale ve slevě se dá určitě koupit pod 200.

8. MISS SPORTY So Matte Instant Matte Finish transparentní matující pudr - transparentní pudry mám celkově ráda, takže jsem chtěla vyzkoušet i tento, není špatný, ale mohlo by to být lepší, co se týče výdrže, ale každému sedne něco jiného a každému se jinak rychle mastí pleť. Kupovala jsem ho za 90 Kč, ale viděla jsem ho někde v akci za 70.

9. NYC paletka očních stínů - odstín Pink Nudes - tuto paletku jsem si koupila jelikož o ní mluvila Peťa Lovely Hair a tyhle odstíny mám moc ráda. Seženete ji ještě v druhé barevné variantě. Obsahuje 4 oční stíny, z toho jeden je matný, dále obsahuje podkladovou bázi, rozjasňovač a gelovou oční linku plus ještě aplikátor. Stíny jsou super, podkladovou bázi jsem použila jednou a naposledy, stíny na ní vůbec nevydržely, ale dám jí ještě šanci. Gelovou linku jsem ještě nezkoušela a rozjasňovač je klasický mastný (jako např. u paletky korektorů Dermacol), aplikátor určitě nepoužiju, dávám přednost klasickým štětcům. Celkově bych paletku zhodnotila slovy: za málo peněz hodně muziky. 150 Kč je opravdu hezká cena.


A poslední, co tady mám, jsou laky na nehty, celkem 6 kousků.

10. GABRIELLA SALVETE laky GEL ENAMEL - tahle řada má moc povedené odstíny. ,Nemohla jsem odolat, i když tyto laky patří do vyšší cenové kategorie. Cenu si nepamatuju, ale myslím že jsem je kupovala za 70 nebo 80 korun. Co se týče výdrže, nemohu až tak soudit, mně se rychle oloupou snad všechny laky kromě pískových od GS. Štěteček mi ale až tak nevyhovuje. Odstíny zleva: 06, 07, 03 a Top Coat. 

11. MISS SPORTY Clubbing Colour rychleschnoucí lak na nehty - odstín 45 a 65, nádherné barvičky! celkově mám tyto laky ráda, i když patří k těm levnějším, ale co se mi nejvíc líbí je štěteček a mně osobně se s ním lakuje moc dobře.

To by bylo za únor vše a pokud máte taky nějaké novinky ať už za únor nebo březen, určitě mi dejte do komentářů odkaz, ráda se podívám :)











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)