neděle 27. března 2016

EMPTY vlasová kosmetika

Hezké slunečné nedělní odpoledne :) Opět se mi tady za posledních pár měsíců nahromadilo několik spotřebovaných produktů vlasové kosmetiky. Celkem 11 kousků, z toho 6 kousků se objevilo v beauty boxech nebo DM boxech.



1. L'Oréal Paris ELSEVE Nutri Gloss Crystal šampon pro oslnivý lesk 250 ml - pro normální až jemné vlasy bez lesku, oceňuji složení bez silikonů. Po tomto šamponu jsem v drogerii sáhla kvůli vzhledu, moc se mi líbilo, že šampon obsahuje třpytky a byl stejně hezky růžový jako je obal. Nemusíte se ale bát, na vlasech vám po umytí nezůstanou :) Cenu si už bohužel nepamatuji, ale určitě stál do stovky. Jinak byl šampon fajn a hezky voněl, takový průměr bych řekla.

2. DOVE Oxygen & Moisture šampon 250 ml - tenhle šampon byl v jednom z dřívějších DM boxů, já ho spotřebovala teprve nedávno, protože tu mám v zásobě více kousků. Patří k němu i kondicionér, ale ten jsem si nedokupovala. Měl by dodávat vlasům objem, což určitě splnil. Znovu si ho ale nejspíš nekoupím, jelikož ráda zkouším nové věci. Moc krásně ale voněl. Toho kdo se zaměřuje na silikony asi zklamu, tenhle šampon je obsahuje. Cena se pohybuje tuším okolo 80 Kč.

3. BALEA Professional šampon na zahuštění a lesk vlasů 250 ml + balzám 200 ml - tato dvojka byla v loňském jarním DM boxu, šampon by měl posilovat jemné a oslabené vlasy a dodávat jim plnost a lesk. Balzám zase usnadňovat rozčesávání a působit antistaticky. Jako plus oceňuji opět absenci silikonů. Jinak nevím, jak to dělám, ale i když má balzám menší velikost, stejně mi zbyl, i když šampon už jsem měla dopotřebovaný :D Vůně taky nebyla špatná, celkově hodnotím tuhle řadu kladně a určitě bych ráda vyzkoušela i jiné Balea šampony. Cenu bohužel opravdu netuším, ale určitě vás to nezruinuje. Jediné co mi vadilo u balzámu, když už ho tam bylo míň, šlo to hrozně špatně vytlačit ven.


4. BALEA lak na vlasy ultra silně tužící pro přirozený lesk 300 ml - myslím, že Balea laky na vlasy jsou takový průměr, ale toto balení je totální katastrofa. Ten aplikátor se mi neustále ucpával a lak na něm pořád zasychal, takže jsem ho musela neustále odlupovat a celkově pak z něj lak nestříkal tak, jak by měl. Ve finále jsem ho moc nepoužívala, protože jsem si dávno koupila jiné laky, které byly lepší, takže tohle je ještě starý obal. Nakonec se mi povedlo ho přece jen dopotřebovat, jelikož chci eliminovat své kosmetické zásoby. Myslím že stojí kolem 40 korun.

5. BALEA lak na vlasy pro zvětšení objemu 100 ml - miniaturky si kupuji často a tohle už je mé několikáté balení, oproti tomu velkému laku jsem tady byla s balením spokojená. Má totiž ten klasický "čudlík", který musíte zmáčknout. Cena kolem 20 Kč, na cesty super :)

6. BIONE COSMETIC Vlasová regenerace keratin s arganovým olejem + panthenol 260 ml - tak toto bylo naprosto super! Určitě si od této značky ještě něco pořídím, zatím jsem zkoušela jen toto a šampon. Vydržel mi opravdu dlouho, i když ke konci jsem používala i jiné produkty. Vlasy po něm byly krásně vyživené, hebké a lesklé a při kombinaci se šamponem by to bylo určitě ještě lepší. Vůně mě neuchvátila, ale není to nic hrozného. Určitě chválím rozprašovač a složení bez parabenů, silikonů a dalších nehezkých látek. Stojí kolem 70 nebo 80 korun, což je krásná cena.

7. AUBREY ORAGANICS Biotin Repair Scalp Tonic 60 ml - další produkt z nějaké krabičky krásy, tuto značku vůbec neznám, tak jsem si o ní něco našla. Značka patří na seznam HCS, tedy netestuje výrobky na zvířatech, toto logo určitě znáte, je to zajíček, který vypadá že skáče. Dále jsem na obalu našla označení VEGAN, tzn. že tyto výrobky jsou zcela bez živočišných produktů a netestované na zvířatech. Takže tato kosmetika obsahuje pouze přírodní(rostlinné) výtažky. Samozřejmě, že tato kosmetika patří do vyšší cenové kategorie. Celkově mi to tonikum přišlo fajn, vzhledem k malému balení nemůžu moc soudit, balení super, lahvička se dá klidně použít znova, parfemace mi trochu připomínala Salcura spreje, které taky kdysi byly v některém z beauty boxů.

8.  L'Oréal Paris ELSEVE Total Repair Extreme 15 ml - double sérum na suché a poškozené, roztřepené konečky vlasů. Sérum je dvousložkové, při stisknutí vám vyjede stejná dávka jak červené tak průhledné tekutiny. Nevím přesně jak bych to popsala, přišlo mi to jako takový gel/olej. Používala jsem to samostatně, bez šamponu a masky, takže to možná nemělo až takový super účinek, ale konečky vypadaly určitě líp. Trošku mě zaráží cena, která se pohybuje kolem 140 - 150 korun, já ho ulovila v Tescu mezi zlevněnými produkty za nějakých cca 60 nebo 70 korun. Ve složení ale naleznete silikony.

9. SWIIS O·PAR jarní vlasová kůra třešňový květ 25 ml - pro normální vlasy. Tato kůra byla také v loňském jarním DM boxu a já si ji dlouho schovávala, že to bude určitě něco super. Nikdy dřív jsem o této značce neslyšela, ale viděla jsem i jiné varianty tak jsem trochu googlila. Konkrétně tato měla růžovou barvu. Můžete také narazit na tyto varianty: med, kašmír, kiwi, pomeranč, citron, maracuja, jabloňový květ, broskvový květ, brusinka a arganový olej a nevím jaké další ještě. Stojí 20 Kč a těchto 25 ml by měla být jedna dávka. Doba působení je 2 minuty a pak by mělo následovat důkladné opláchnutí. Já si myslím, že dávka vydrží i na 2 použití, podle toho jaké kdo má vlasy, jen ji pak nemůžete už zavřít, což už tak super není že. Každopádně jsem si to na vlasy dala celé a co následovalo potom, to bylo hotový peklo. Vůbec ale vůbec to nešlo umýt, oplachovala jsem to snad hodinu a stejně to na těch vlasech zůstalo :-/ Nemám ozkoušené jiné varianty, taky nevím jestli byla chyba, že jsem si to dala na vlasy celé, ale už si to určitě nekoupím. Pokud s tím máte někdo zkušenosti, určitě mi napište do komentářů.

10. GOLDWELL Dualsenes Rich Repair 60sec Treatnent 50 ml - maska pro suché a namáhavé vlasy, tato maska byla super, i když pro ty, co si hlídají složení kosmetiky bohužel obsahuje spoustu parabenů a také silikony. Sehnat se dá balení 200 ml kolem 250 korun nebo pak velké kadeřnické balení což je asi 1,5 litru kolem 5 nebo 6 stovek. Parfemace byla příjemná, vlasy byly lesklé a hebké.


To je pro dnešek vše, pokud máte nějaké oblíbené produkty na vlasy určitě mi napište do komentářů které. Uvítám i odkazy na vaše spotřebované produkty :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)