sobota 10. března 2018

Nákupy únor 2018

Krásnou sobotu, venku to konečně vypadá jako na jaře :)
Ani tento měsíc jsem si nekoupila tunu kosmetiky, tak se mrknem aspoň na těchto pár kousků. Tentokrát jsou to nákupy pouze z DM a Rossmanna.



O těchto plátýnkových Balea maskách jste určitě všichni slyšeli.

Pleťová maska Be a Tiger s výtažkem z granátového jablka a kys. hyaluronovou 
Pleťová maska Be a Panda s výtažkem ze zeleného čaje a kys. hyaluronovou

Obě masky mají vtipný potisk, jak už je vidět z obalu. Ještě jsem nezkoušela ani jednu, ale už se na ně moc těším, hlavně na pandu :) Dokonce píšou, že jsou vegan. Po lenochodovi a lamě super limitka.
Cena: 50 Kč


Dalším nedávným hitem byly i tyto plátýnkové masky z limitky Wood You Love Me od Essence.

Hydratační maska na obličej Be Happy! Be a Bunny!
Regenerační oční maska Foxever in Love

Motiv králíčka i lišky je moc roztomilý a myslím, že se po nich jen zaprášilo. Já brala v DM poslední, ale kdo je nestihl, mají je na NORMAIN.CZ !
Cena: 59 Kč

Kdo některou z těchto 4 masek zkoušel, určitě mi napište, jak Vám sedly :)


V DM jsem vzala ještě tyto dva laky od Trend It Up. Žádné šedé odstíny laků nemám, odstín 080 (ten tmavý) stál 65 Kč, světlý odstín 070 byl ve slevě za 20, což je zvláštní, ale třeba už se nebude vyrábět, netuším.

Moje fotka dost zkresluje, takže přidávám ještě produktovou fotku.



RIVAL de LOOP kokosová maska 20 ml je jediná věc koupená v Rossmannu, když pominu papírové kapesníčky a pár dalších nekosmetických drobností. Stála 30 korun a je to limitka.

BALEA Soft & Clear pásky na noc 3 ks kupuju opakovaně a jsem s nimi spokojená. Určitě bych chtěla vyzkoušet ještě Nivea a Essence pásky, máte někdo zkušenost?
Cena: 48 Kč

BOURJOIS Healthy Mix rozjasňující hydratační make-up 16hH 30 ml odstín 52 Vanilla jsem koupila za 150 Kč, přišla mi do e-mailu sleva 50% od DM, nevím jestli to přišlo všem nebo jen někomu... Chtěla jsem si něco od Bourjois koupit už dávno, jen mě trochu odrazovaly ty ceny. Jinak s dalšími produkty z dekorativky zkušenost nemám.


Podtrženo sečteno, tento měsíc je to za 533 korun, což je víc než dobré :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)