čtvrtek 28. září 2017

Spotřebováno SRPEN 2017


Konec září už se blíží, venku je o něco líp a já se těším až tohleto vyhodím, i když toho není až tolik.


BALEA sprchový sorbet Sunny Peach 200 ml - limitovaná edice, tohle mě úplně nenadchlo, ke konci jsem se musela nutit, abych to vůbec spotřebovala, byl to takový jakoby krémový sliz :D vonělo to ale hezky a dobře pěnil, bohužel když už ho bylo na dně, šel z tuby strašně spatně ven.

BALEA krémový olejový sprchový peeling s vůní indického čaje a vanilky 200 ml - limitovaná edice, tento peeling už mám docela dlouho, úplně mě neohromila vůně, ale hrubý je tak akorát, občas jsem ho používala i na obličej a ke konci jsem měla stejný problém jako u sorbetu výše, z tuby šel ke konci strašně špatně.

BALEA pleťová micelární voda pro smíšenou a citlivou pokožku 400 ml - s panthenolem, glycerinem a vilínovou vodou, bez parfemace. Spoustu lidí tuto micelárku chválí a tak jsem si ji musela taky pořídit, na začátku jsem z ní byla nadšená, ale zhruba od poloviny jsem se musela nutit, abych ji vůbec používala. Ke konci už mně vůbec nebavila a přišlo mi, že odličuje o něco hůř, ale to bylo možná jen řasenkou. Každopádně nevím jestli je dobrá kombinace smíšená a citlivá pleť, navíc jsem ve složení našla alkohol, což nevím jak moc vyhovuje citlivé pleti? Znovu si ji určitě nepořídím, i když je samozřejmě lákavé takové velké množství za cenu kolem 100 Kč.

YVES ROCHER expresní odličovač na oči s chrpou 100 ml - odličovač jsem dostala při založení kartičky u YR, všichni ho chválí a pochválím ho i já, byl opravdu super a odličoval skvěle, já ale dvoufázové a celkově olejové odličovače nemám moc ráda. Cena je 179 Kč a k dispozici je i 200 ml, já bych si za tuto cenu odličovač nepořídila, ale vzhledem k tomu, že mají pořád nějaké slevy, tak ho určitě sežene i levněji.


BATISTE suchý šampon Sweetie 200 ml - ani nevím, jestli jsem si ho kupovala v DM nebo v Douglasu, ale má roztomilý obal a vůně je opravdu slaďoučká a ve vlasech vydrží dlouho, cítím ho ještě i večer. Určitě u těchto suchých šamponů zůstanu a příště zkusím jinou verzi, kterou mi doporučíte?

ALTERRA kofeinový šampon 200 ml - posilující šampon s kofeinem a guaranou, byla to nouzovka, ale musím říct, že byl fajn, parfemací mi připomínal šampony typu Alpecin apod. Cenově vychází myslím kolem 50-60 Kč. No a navíc je vegan!

BALEA kondicionér pro zhuštění a lesk vlasů 200 ml - opět mi došel kondicionér později než šampon, já už tuhle řadu jednou měla a byla jsem spokojená, parfemace mi také vyhovovala.


RIVAL de LOOP Young řasenka 100% Volume 12 ml - tohle si asi znovu nekoupím, nebyla to úplně špatná řasenka, ale díky kartáčku který má (jak můžete vidět níže na fotce), se s ní strašně nadřete, musela jsem se opravdu snažit a patlat se s tím, aby řasy vypadaly alespoň trochu hezky. Řasy Vám totiž pročeše jen vždy jedna řada štětinek a to mi vůbec nevyhovovalo. Stála kolem 70 nebo 80 korun.

Řasenka Rival de Loop 100% Volume - detail


MAYBELLINE Colorama 60 sec. lak na nehty odstín 06 - tyto laky mám moc ráda, mají zakulacený štěteček, takže se s nimi lakuje skvěle, navíc tuto barvu prostě zbožňuji.


GUESS 1981 vzorek 1,2 ml - toto není přímo můj styl, ale i přesto mě ta vůně zaujala a není úplně tak špatná, máte ji někdo? Hodí se mi spíše do chladnějšího počasí.


JANSSEN COSMETICS Perfect Cover Cream odstín 4; 5ml - za mě jedna z nejlepších kamufláží, mám v zásobě ještě jednu, bohužel si myslím, že se dá koupit jen v kosmetickém salonu, pokud ne, prosím opravte mě. Měla jsem ještě starou verzi s modrým potiskem kelímku, nepoužívala jsem ji pořád, ale i přesto mi vydržela neuvěřitelně dlouho.



Moje favority jsem opět zvýraznila fialově, tipy rady a připomínky ráda uvítám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)