sobota 22. července 2017

Spotřebováno červen 2017



Blíží se konec července a mám tu další spotřebované produkty, tentokrát to je 9 kousků a 6 vzorečků. U nás vždycky přes týden hrozné vedro a o víkendu to stojí za prd :'(


BALEA sprchový gel s vůní cukrové pasty 300 ml - zaujal mě v DM nejen obalem, ale taky vůní, bohužel při sprchování mi až tak nevoněl, vůně sice sladká, ale taková nijaká a ke konci jsem se musela vyloženě nutit, abych ho spotřebovala.
Cena: kolem 20 Kč

DERMACOL Aroma Ritual energizující sprchový gel Růžový Grep 250 ml - jeden z mých nejoblíbenějších od Dermacolu, svěží grepová vůně, na léto jako stvořená. Kupuji vždy ve slevě, když stojí kolem 40 Kč.

BALEA tělový balzám do sprchy pro velmi suchou pokožku 400 ml - jsem ráda, že jsem ho kupovala ve slevě, nemám s čím porovnávat, ale nepřijde mi, že by pokožka byla nějak hydratovaná a že bych se potom už nemusela mazat. Navíc mi prostě vadí absence vůně, prostě když se jdu sprchovat, chci cítit nějakou hezkou, nemusí být nutně svěží, ale prostě jakoukoliv vůni už jen pro ten pocit, že jsem se právě osprchovala a voním.

JESSA mycí emulze sensitiv pro intimní hygienu 300ml - s aloe vera a kys. mléčnou, neobsahuje alkohol a je neparfemovaná. Nemám žádné výhrady, ale nemůžu si pomoct, přišlo mi to jako bílý řídký sopel :D Možná zkusím někdy znovu a třeba jinou variantu. Kupovala jsem v DM, protože jsem hledala něco do 100 Kč, stála myslím kolem 50 Kč.


DAS GESUNDE PLUS nápoj krásy 250 ml, 5 dávek - tento nápoj jsem si koupila v DM minulý měsíc, za těch pár korun na vyzkoušení dobrý, jen nevím, jestli to opravdu k něčemu je. Kdyby to aspoň chutnalo jako nějaký dobrý sirup. Snad to aspoň obsahuje opravdu nějaké vitamíny :D Můj podrobnější názor v Novinkách za květen.

DONTODENT ústní voda Sensitive 500 ml - zatím moje nejoblíbenější ústní voda, kupuji si ji vlastně pořád, pokud mě nenapadne vyzkoušet něco nového. Nemám ráda příliš pálivé věci pro ústní hygienu.
Cena: kolem 50 Kč

ZIAJA denní krém kozí mléko vzorek - já vím, že spoustu lidí tady tu řadu moc chválí, ona je fajn, ten krém se dobře vstřebává a pleť je po něm krásně hebká, ale já si nemůžu pomoct, mně to prostě vůbec nevoní.
Plné balení seženete cca za kolem 90 Kč.

BALEA krém na suché ruce Fruity Harmony s vůní kokosového mléka a plodů pitaya 100 ml - příjemná vůně a hezky se vstřebával, hydratace podle mě střední, běžně mi vyhovoval, velmi suché ruce ale nezvládal a musela jsem se mazat několikrát. Ani nevím, jestli ho má DM ještě v nabídce.

ESSENCE Long Lasting tužka na oči odstín Hot Chocolate - tyto tužky mám moc ráda, můj nejoblíbenější odstín je Lucky Lead, ale tahle hnědá taky nebyla špatná. Cenově do 50 Kč.

YVES ROCHER Sensitive Végétal denní hydratační zklidňující krém 10 ml - bez parfemace a alkoholu, bez barviv a parabenů. Hezky se vstřebával a byl docela fajn. Krémy mě občas štípou na tvářích, ale tento mi je krásně zklidnil. Plné balení stojí kolem 3 stovek.


MILVA šampon Color Protect 200 ml - hrozně jsem se těšila až Milvu vyzkouším, ze samotného šamponu až tak nadšená nejsem, určitě by to chtělo ještě nějaký balzám nebo kondicionér. Nepoužívala jsem ho pravidelně, takže nemůžu říct, že by mi vlasy nějak extra povyrostly, ale ráda vyzkouším ještě nějakou jinou verzi, jestli máte tip, tak sem s ním. Na to, že stojí 170 Kč, jsem čekala trochu něco víc. Co mi asi vadilo nejvíc, byl pocit vlasů po smytí šamponu. Bylo to jako by mi ty vlasy vrzaly.

MILVA šípkový šampon 8 ml vzorek - naopak tady musím vychválit vůni šamponu, to bylo něco tak úžasnýho! Kdybych mohla, tak se v tom snad i sprchuju! Popis: zpevňuje vlasovou strukturu a odstraňuje škody způsobené barvením, tepelnou úpravou apod. Vzhledem k tomu, že si žehlím vlasy, tak je to jasná volba až si příště budu objednávat.
Plné balení stojí 170 Kč.

MILVA šampon huma 8 ml vzorek - přišlo mi, že voní docela podobně jako ten šípkový, je s bílým jílem a dle popisu čistí vlasy a pokožku do hloubky a chrání ji před vznikem lupů, svěděním pokožky hlavy a s tím spojenou ztrátou vlasů. Pravidelné používání šamponu s bílým jílem obnovuje pevnost vlasů, viditelně zvětšuje jejich objem a zabraňuje nadbytečné produkci mazu. Což bych potřebovala, protože se mi vlasy mastí docela rychle.
Plné balení stojí 149 Kč.

Za mě teda vyhrál ten šípkový, ale pokud jste někdo zkoušeli cokoliv od Milvy, tak dejte vědět jak jste byli spokojení.

NIVEA pečující šampon a kondicionér Repair & Targeted Care 9 ml vzorek - Nivea šampony si sice nekupuji, ale tento hezky voněl a určitě bych zvážila koupi plného balení. Máte někdo zkušenost?


To je pro dnešek vše, pokud jste něco zkoušeli, určitě mi dejte do komentářů i Váš názor. Ráda se podívám i na Vaše spotřebované produkty :)

2 komentáře:

  1. Z tvojich spotrebovaných produktov mám skúsenosť len s krémom na ruky od Balei, ktorý bol za tú cenu moc fajn :) Mne ide inak spotrebovávanie produktov strašne pomaly a vždy sa nesmierne teším, keď sa mi niečo podarí minúť :D
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)