čtvrtek 8. června 2017

Spotřebováno Květen 2017


Krásný sluníčkový den!

Za květen tady mám celkem 13 spotřebovaných věcí a 2 vzorečky.
1. TIMOTEI šampon Jasné barvy pro barvené vlasy 250 ml - šampony od Timotei mám moc ráda,tenhle byl taky super, je bez parabenů a hlavně mi nesmýval červenou barvu z vlasů. S cenou se vlezete do 100 Kč.

2. BALEA lak na vlasy Ultra Power 100 ml - ultra silně tužící, stupeň 5, kupuji si tyto malé laky pravidelně, hodí se do kabelky nebo na cesty. Cena kolem 20 Kč.

3. AVON intenzivní vyživující duální sprej s luxusními oleji 100 ml - pro všechny typy vlasů, s tímto produktem jsem byla spokojená, měl příjemnou parfemaci a vlasy po něm vypadají opravdu hezky a jsou uhlazenější. V sadě i s šamponem a kondicionérem se dá sehnat v akci za 149 Kč.


4. BALEA sprchový gel Glamorous Nights s vůní rybízu a malin 250 ml - naprosto božskej sprcháč, dostal mě už když jsem k němu přivoněla v DM. Opravdu moc krásně voní, pokud ho ještě teď uvidím v DM, určitě si koupím další, stál asi 30 Kč.

5. NIVEA Cream Care pečující sprchový gel 8 ml - co se týče parfemace, je to ta taková ta klasická krémová parfemace, ale já mám raději svěží vůně, jinak ale příjemný na pokožce.

6. Dr. Max Hlíva Forte s rakytníkem a echinaceou 60 tablet - někdy z jara jsem se rozhodla, že posílím imunitu, protože jsem byla na podzim několikrát nemocná a koupila si hlívu na kterou jsou všude samé kladné ohlasy. Balení stálo asi do dvou stovek. Nemocná jsem v té době nebyla, tak ale aspoň pro ten pocit ne? :D Sem tam si nějaké ty doplňky stravy kupuju. Pokud máte nějaký tip, určitě mi ho napište dolů do komentářů.


7.  NIVEA zklidňující pečující micelární voda 200 ml - fajn micelárka, možná někdy do budoucna koupím znovu, oči odlíčila bez problémů, neštípala, na zbytek obličeje jsem používala na dočištění.
Cena: kolem 100 Kč

8. GARNIER Superhydratační vyplňující textilní maska Moisture + Aqua Bomb - moje první maska z této řady, dlouho mě odrazovala od koupi její cena, koupila jsem si ji až ve slevě v DM, když stála kolem těch 40 Kč. Nejprve jsem chtěla říct, že je to úplně na prd, vůbec mi to nesedělo na obličeji, po sloupnutí toho modrého obalu jsem ale zjistila, že se s tím dá hezky pracovat a rozprostřít po obličeji jak potřebujete. Příště určitě vyzkouším jinou variantu, z této jsem měla příjemný pocit. Pleť po ní byla hebká a svěží, co se týče parfemace moc mi nevoněla.

9. BALEA Soft & Clear pleťová slupovací maska 2x8 ml - obsahuje kys. salicylovou, aktivní uhlí a zinek. Tato maska mi naopak moc nesedla, sundávání mně docela bolelo, tak nevím, jestli jsem nanesla třeba jen malé množství nebo kde je chyba ale znovu už si ji asi nekoupím, přišlo mi, že ani nic moc nedělá. Cenově si myslím, že stojí do 50 Kč.

10. NIVEA Čistící pleťové mléko Creme Care 2 ml - ze vzorečku toho moc nepoznáte, ale já celkově odličovací mléka nemusím, raději mám gely, špatné být ale nemusí, používáte někdo?


11. REGINA minerální tvářenka odstín 03 - moje oblíbená tvářenka, má skvělou výdrž a cena je také fajn, cca 60 - 70 Kč.

12. DERMACOL Imperial make-up 30 ml odstín 2 - vyhazuji, protože už je zkažený a smrdí, něco tam ale ještě zbylo, no nevím, jsem jediná komu nesedí snad žádný odstín makeupů od Dermacolu?
Cena: e-shop Dermacol 169 Kč


Trochu jsem probrala řasenky a 3 se už rozhodla vyřadit.

13. ESSENCE řasenka Maximum Lenght with fibres 8ml - tahle řasenka byla naprosto super, hezky prodlužovala řasy díky vláknům, které obsahuje, lehce ale opadávala pod oči, ale řasy krásně oddělila.
Cena: kolem 70 Kč

14, ALVERDE řasenka Eyecatcher 8,5 ml - za to tahle mě moc nenadchla, nebyla špatná, ale přišlo mi, že se na konec kartáčku nabíralo zbytečné množství řasenky a musela jsem to občas otřít.
Cena: cca okolo 100 Kč?

15. ESSENCE řasenka get BIG! lashes volume boost 12ml - moje stálice, kupuju si ji docela často, má velký kartáček, což mi vyhovuje. Řasám dodá objem a hezky je prodlouží.
Cena: cca 70 Kč

Essence with Fibres, Alverde, Essence

A co Vaše spotřeba? :)
Kolik kousků kosmetiky tak průměrně spotřebujete za měsíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)