středa 10. května 2017

Další pořádná nálož spotřebovaných produktů

Po delší odmlce tady mám další spotřebované věci :) Nejsou to samozřejmě úplně všechny produkty, některé jsem už omylem vyhodila.



1. BALEA sprchový gel Sport & Refresh 300 ml - tento sprcháč má osvěžující vůni, po sportovním výkonu ideálka a v létě to bylo taky super, obsahoval takové malé kuličky něčeho, netuším čeho, ale byl hodně hutný, takže se hůř roztíral, ale zase ubýval pomaleji. A byl takový krásně zeleňoučký. Cenově klasicky 25 Kč nebo tak nějak.

2. NIVEA pečující sprchový gel Care & Star Fruit 250 ml - vůně karamboly mi v tomto případě připomínala hodně bompari. Za mě jedna z nejlepších variant Nivea sprchových gelů. Mléčná a krémová konzistence, opravdu příjemná na těle. A cena? Já si vždycky počkám na akci v Tetě a kupuji Niveu s 50% slevou, takže asi 40 Kč.

3. BALEA pěnový sprchový gel Fresh & Fruity 200 ml - s vůní limetky, červeného grepu a s
arganovým olejem. Když se tyto sprcháče objevily, hned jsem po nich šáhla. Jsou super a využijete je i místo pěny na holení. Opravdu můžu jen doporučit, krásná nadýchaná pěna a svěží vůně. Stál asi 50 nebo do 50 korun.

4. DERMACOL harmonizující tělový peeling Belgická čokoláda 150 ml - tohle byla pro mě absolutní pecka, asi nejlepší peeling co jsem kdy měla, ta vůně je božská. Pro mě ideální peeling, hrubost mi naprosto vyhovuje. Já jsem ho dostala ale cenově kolem 50 - 70 Kč, nechci kecat.


5. BOURJOIS Vitamínové tonikum 250 ml - bez alkoholu a pro všechny typy pleti, s derivátem vit. C. Vím, že spoustu lidí toto tonikum chválí, ale mě teda moc nenadchlo. Mám pocit, že mi to nedělalo vůbec nic. Třeba po něm zase někdy sáhnu a koupím si jej znovu, ale teď raději vyzkouším něco jiného. Cena: 119 Douglas.

6. LOREAL Paris Micelární gel, odličovač pro citlivé oči 125 ml - bez parfemace, hypoalergenní, měl by odličovat i voděodolný makeup, to posoudit nemůžu, ale neměla jsem problém s odlíčením ničeho. Musím ale říct, že když jsem se tím odličovala poprvé, tak to byl hrozný nezvyk, odličovat si oči gelem...nakonec jsem si zvykla a nebyl špatný. Cenově kolem 100 Kč.

7. ZIAJA krém na ruce kozí mléko 80 ml - mám Ziaja kosmetiku moc ráda, navíc tuhle řadu všichni chválí, krém je super, příjemný, rychle se vstřebává, je lehký, strašně mi ale vadí ta parfemace, mně to prostě smrdí :( nemůžu si pomoct. Jinak krém stojí kolem 60 Kč.

8. BALEA zpevňující kapsle Q10 proti vráskám 7 ks - kapsličky mají zlatou barvu, já je nepoužívala pravidelně, spíš jen tak čas od času a právě každodenní používání se na obalu doporučuje, koupila jsem si je ze zvědavosti a za tu cenu kolem 50 Kč jsem nečekala žádný zázrak a hlavně nemám s čím porovnávat, ale celkově mi přišly fajn. Nic mě neštípalo a po umytí byla pleť příjemná na dotek.

9. ALVERDE tělové máslo s melounem 50 ml - másílko jsem nedopotřebovala a trošku tam zbylo,používat ho už ale nebudu, protože jsem ho našla po dlouhé době a nějaký rok už ho mám. tehdy mě stálo 30 Kč a byla jsem s ním spokojená. Hezky vonělo a dobře se roztíralo.

10. BALEA krém na tělo, obličej a rty 30 ml - i tuto věc hážu do koše, nechala jsem krém bohužel na stole, kde na něj svítilo pár dnů sluníčko a samozřejmě se zkazil, vyschl a scvrknul, takže je z něj taková mastná guma. Voněl pěkně, obal je plechový a těch motivů mělo DM více. Stál kolem 30 - 40 Kč.


11. BATISTE suchý šampon pro světle hnědé vlasy 200 ml - toto je můj úplně první suchý šampon od Batiste, bohužel v době, kdy jsem si ho kupovala jsem netušila, že existuje i varianta pro tmavě hnědé vlasy :D Takže na mých tmavých jde docela vidět a není to úplně ono. Šampon jako takový svou funkci ale plní, takže za mě jo! Kupovala jsem v Douglas za 109 Kč.

12. Schwarzkopf Gliss Kur Liquid Silk šampon pro lámavé vlasy bez lesku 250 ml - s tímto šamponem jsem byla spokojená, vlasy po něm byly krásně hebké a asi nemám co bych mu vytkla. Navíc se krásně třpytil :D Určitě jej seženete do stovky, já ho dostala k narozeninám.

13. LAVERA šampon balance 200 ml - s bio citrónem a bio mátou, pro normální až mastné vlasy. Tenhle šampon něco přes stovku stál, koupila jsem si ho, když se mi začaly mastit vlasy a šampon od Alverde moc nepomohl. Voněl hezky po citrónech a celkově nebyl špatný. Možná si ho někdy příště zase pořídím. Jo a neobsahuje silikony.

14. BALEA Shine Gel Wax 75 ml - nevím, jestli se ještě prodává a pokud ano, už má určitě jiný obal, já ho vyhazuji, protože už ho mám strašně dlouho, ještě tam trochu zbylo, ale už ho nepoužívám a přijde mi zkažený. Fixace 4, svůj úkol plnil.


15. DONTODENT antibakteriální ústní voda 500 ml + 100 ml - ústní vodu z DM si kupuju stále dokola, tato varianta je bez alkoholu a s mátou. Tyhle mi vyhovují, protože tolik nepálí. K dostání i v menším balení vhodném na cesty, což oceňuji. Velké balení stojí asi kolem 50 Kč, což je super cena, ve slevě i méně a malá lahvička bude stát asi kolem 20 Kč, nejsem si jistá.

16. DONTODENT zubní pasta Fluor Fresh a Sensitive 20 ml - i pasty z DM jsou k dostání v cestovním balení, vzhledem k tomu, že chodím na rovnátka je využiji nejen na cestování. Obě varianty jsou fajn. I tady bude cena kolem 20 Kč.


17. WALMARK Viaderm Complete 60 tobolek - doplněk stravy, který byl součástí vánočního balíčku od Dr. Maxe, měl by se užívat po dobu alespoň dvou měsíců, ale toto balení vyjde jen na měsíc. Obsahuje pupalku dvouletou, biotin,měď, zinek a další. Účinek trojí krásy: vlasy, pleť a nehty. Možná kdybych jej užívala opravdu 2 měsíce, účinek bude více viditelný, ale něco podobného si určitě zase koupím. Běžná cena je asi 400 Kč.

18. WALMARK Pupalka dvouletá 60 tobolek - další doplněk stravy opět z vánočního balíčku Dr. Maxe, dávkování je 2 tobolky 2x denně, takže balení vyjde jen na 15 dní. Obsahuje také vit. E. Dle popisu je prospěšná pokožce a vlasům, srdci a cévám, také pomáhá zachovat optimální pohodlí během menstruace. Belní 100 tobolek vychází asi kolem 250 Kč.

19. EBELIN bezacetonový odlakovač s rýžovým olejem 75 ml - klasický odlakovač uvnitř s houbičkou, tentokrát jsem ho dost odrovnala třpytkami. Každopádně odlakování nehtů značně ulehčuje. Cenově určitě do 100 Kč.

20. ESSENCE zpevňující odlakovač jahoda a mučenka 150 ml - nouzovka, kterou jsem si koupila v Douglasu, byl fajn a navíc měl po odlakování příjemnou vůni.Bez acetonu, 35 Kč.

21. Kosmetika MOJE matující kompaktní pudr č. 01 - moje první věc od Kosmetika MOJE, líbí se mi obal produktu, byť není úplně bytelný, časem mi upadlo víčko. Pudr mi seděl a byla jsem s ním spokojená. Cena na e-shopu 69 Kč.

22. Balzám na rty Líbej mě! 10g - pozůstatek z Ladyboxu, ale vyhazuji, jelikož už ho mám dlouho a je zkažený, je skoro plný, moc tyhle typy balzámů na rty nemusím, nemám ráda, když tam musím strkat prsty.

23. ESSENCE Long Lasting tužka na oči odstín 20 Lucky Lead - moje nejoblíbenější tužka na oči, kupuju si ji pořád dokola, je prostě super! Stojí myslím 45 Kč.


24. ADIDAS Pure Lightness deodorant 75 ml - tuto variantu a ještě Happy Game si kupuji pravidelně, vůně je svěží a na léto super. Jen má teď nový obal. Cenově se dá sehnat do 100 Kč nebo kolem 100 Kč.

25. Salvador Dali Eau De Ruby Lips toaletní voda 100 ml - další moje stálice, na léto jako stvořená a svěží. Hlava: konvalinka, květ bavlníku; srdce: ananas, zimolez, magnólie; základ: cedr, pižmo, jantar. Cena se pohybuje v rozmezí 500 - 600 Kč.

26. + 27. AVON Naturals tělový sprej meloun 125 ml, granátové jablko a mango 100 ml - melounový sprej jsem zbožňovala a opravdu voněl krásně po melounu, bohužel tahle varianta už není k sehnání, obzvlášť ještě toto staré balení 125 ml. Granátové jablko a mango myslím už taky v katalogu není, taktéž příjemná svěží vůně. Cena 69 Kč, dá se sehnat i levněji v akci.


28. CALYPSO houbičky na obličej 2 ks - s celulózou a lněnými vlákny, stojí pár korun a poslouží, makeup odstraní spolu s čistícím čímkoliv na obličej dobře. Stojí kolem 20 Kč. Jednou jsem měla tu od Dermacolu, ale nevidím v tom rozdíl.

29. BEL Cosmetics tampónky s mikrovláknem 70+14 ks - za to tyhle byly opravdu příšerný a hodně drsný, ono to ukazuje už jen to složení: 60 % bavlna, 20 % polyester, 20% mikrovlákno. Ne děkuji, tímhle se opravdu odličovat nechci. Stály asi do 30 Kč.

30. EBELIN odličovací tampóny maxi, 50 ks, 100% bavlna - většinou sem odličovací tampónky nedávám, ale myslím, že tyhle si to zaslouží. Jsou velký a měkoučký. Za mě top produkt.

31. MISSHA Super Aqua Perfect Cleansing Tissue čistící ubrousky 40ks - bohužel jsem zatím nepřišla odličovacím ubrouskům příliš na chuť, nejraději se odličuju ve sprše, kde můžu všechno naráz smýt. Ale neříkám, že si už nikdy žádné nekoupím. Cena na e-shopu Missha 156 Kč.

Tak to by bylo pro dnešek vše, ráda se podívám i na Vaše spotřebované produkty, takže mi klidně dejte odkaz do komentářů a připište třeba Vaše zkušenosti s produkty, které jsem spotřebovala nebo nějaké tipy :)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)