úterý 30. prosince 2014

Velké spotřebováno - sprchové gely

Je pravda, že né každý má tyhle články v oblibě. Já patřím mezi ty, kteří spotřebováno rádi zkouknou, ale né každého baví se dívat na prázdné obaly, což samozřejmě chápu.

Nahromadilo se mi tady už spoustu věcí a než abych je všechny dala do jednoho příšerně dlouhého článku, který by asi ani nikdo nečetl, raději jej rozdělím.





Takže dneska to bude celkem 8 sprchových gelů a jeden gel pro intimní hygienu.
Ráda sprcháče střídám a zkouším nové :) Ještě že na Vánoce a narozeniny vždycky nějaký dostanu a tak jich mám několik do zásoby :)



Balea Relax
Balea Mambo Mango (limitovaná edice)
Balea  Black Secret s vůní vanilky a pomeranče (limitovaná edice)

OBAL A CENA:
Všechny 3 mají obsah 300 ml, cena se většinou pohybuje kolem 30 Kč jako u většiny Balea sprchových gelů. Klasiscký plastový obal s klasickým otvíráním, tady asi nemám co vytknout, obaly mají hezký barevný design.

SLOŽENÍ:
Složení je u všech podobné, žádné parabeny a další podobné látky jsem ale nenašla, takže za mě plus.

VŮNĚ: 
Co se vůně týče, všechny mi voní pěkně když si k nim jen tak přičuchnete, pohužel ale vůně po koupání na pokožce nevydrží, přesto když se objeví nějaký nový Bale gel, ráda ho vyzkouším :D Nadruhou stranu když vezmu v potaz cenu, tak nemůžu chtít zázrak že ano.

CELKOVÝ DOJEM:
Myje to, pění to, voní to :) Mě osobně nijak zvlášť nevysušují. No a jediné mínus je, že vůně po koupání není vůbec cítit. Zato cena je velmi příznivá, na výběr je spoustu vůní a svůj účel to plní.




ZIAJA Limeta-Citrus 270 ml - limitovaná edice vyrobena speciálně pro Ladybox, Ziaju mám moc ráda, ale ten sprcháč byl děs, měla jsem pocit, že se umývám jarem nebo nějakým podobným prostředkem na nádobí s vůní citronu. Navíc mi přišel hodně tekutý. Ziaja má spoustu dalších sprchových gelů, tuším v balení 500 ml, cena se pohybuje kolem 80 Kč, žádný jsem ale zatím ještě nezkoušela.

AVON Senses Seventh Heaven 250 ml - vůně růže, pivoňky a mošusu, nevím jestli je tento sprcháč ještě vůbec v nabídce, avon to hodně mění, ale moc mi nevoněl, mám raději ovocné vůně, ale byl krásně růžový :) cenu nevím, dostala jsem ho, navíc Avon mívá spoustu akcí takže ceny jsou různé.

Fa Pink Passion 250 ml - tento kousek jsem opět dostala a opět je to podobná vůně jako u předchozího gelu od Avonu a to růže a mučenka, barva krásně růžová, ale zase mi moc nevoněl, prostě na tu růži moc nejsem. Tuto značku moc nekupuji, ale cenu bych odhadla na 30-60 Kč. Jestli se mýlím, tak mě prosím opravte :)

DERMACOL antistresový, hrozny s limetkou 250 ml-  s olejem z hroznových jadérek, toto byl první, který jsem z řady Aroma Ritual vyzkoušela, ta vůně je úžasná a povzbuzující, v zásobě mám ještě další, které čekají na vyzkoušení, který je váš oblíbený??? Cena na Dermacol e-shopu je 59 Kč, já jsem je kupovala před Vánocema za 39 Kč v Rossmanovi, navíc mají k sobě i tělová mléka a taky se dají koupit jako set, což je třeba takový jednoduchý, cenově dostupný, pěkný dárek. A co mě překvapilo u tohoto produktu? Vůni jsem cítila na pokožce i po sprše, sice né nějakou extra dlouhou dobu, ale cítila.




Chilly intima gel 50 ml - už ani nevím, jak se mi tento vzorek dostal do ruky, nejspíš byl u nějakého časopisu, každopádně konzistencí je to opravdu gel, zelený gel, používala jsem ho v létě, krásně chladí díky mentholu. Dát si teda sprchu s tímto zeleným krasavcem po horkém dni opravdu bodne, i když ne každému tento chladivý účinek bude vyhovovat že, na výběr je ještě růžová, modrá a fialová verze. Přesto že Chilly není žádná novinka, můžete se mrknout na jejich stránky http://www.chillyintima.cz/ a dozvědět se víc. Velké klasické balení má 200 ml a cena se pohybuje kolem stovky a výš.

NIVEA kokosový krém s jojobovým olejem 250 ml - příjemná krémová konzistence, jen tu vůni kokosu bych si představovala trošku jinak, cena kolem 50 Kč tuším, nevím přesně.


Na závěr bych chtěla říct, že nemám pocit, že by mě některý z těchto sprchových gelů příliš vysušoval, ale to je individuální, každopádně pořád hledám nějaký za dostupnou cenu a hlavně!, který budu na sobě cítit i po koupeli, takže pokud máte nějaký tip určitě mi ho napište do komentářů, budu moc ráda :)


3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháče od dermacolu voní všechny úžasně, mně asi nejvíc rebarbora a jahoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám v zásobě, ale ještě jsem ho nezkoušela.

      Vymazat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)