neděle 29. prosince 2013

Můj skvělý pomocník v péči o pleť

Hezkou neděli všem :) Dnes tu pro vás mám jen takový krátký článeček. Chtěla bych vám ukázat něco, co určitě všichni dobře znáte. Je to odličovací houbička. Konkrétně tahle je od Dermacolu a stála myslím 39 Kč. Určitě ale seženete v drogérii i levnější. Od té doby, co jsem ji začala používat, si ji nemůžu vynachválit :)



Lehce odstraní make-up, pleťovou masku a další kosmetické přípravky. Já používám na odličování většinou čistící gely nebo mléka. Nanesu je na pleť, přidám trochu vody, lehce obličej přejedu rukama a potom všechno setřu touhle houbičkou. Pak už jen dočistím pleťovou vodou. Takže nakonec potřebuji jen jeden odličovací tampónek na pleťovku. 


Suchá houbička


Mokrá houbička
 Když je houbička suchá, je tvrdá. Jakmile ji namočíte do vody tak nabobtná a změkne. Když změřím její průměr, je to 6,7 cm, jakmile se namočí, měří 7,2 cm. Bohužel mi nejde nikdy úplně umýt. Když s ní smývám např. bahenní masku, vždycky zůstane trošku šedá, ať se snažím sebevíc, prostě to nejde umýt :D Jde to vidět i na těch fotkách, že už není tak krásně růžová, ale na některých místech našedlá.


Máte někdo zkušenosti s podobnými houbičkami z ebay?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Přečtu si ho hned jak budu moct :)